reklama

Taká malá typovačka.

Predstavím vám zopár typov mužov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (42)

Typ č.1 je typ, s ktorým sa stretávame každý deň a aj ich sem tam uvidíte na párty niekde v kúte. Sú to nenápadní muži, veľmi nenápadní v sivom oblečení, nenápadne účesy, pohľad do zeme, žiadny prejav, ktorý by nás ženy zaujal.Jedného takého som stretla aj tento piatok v meste. Veľmi nešťastný človek. Potreboval sa vykecať a tak som nie moc pozitívne počúvala. Vykecával sa o tom ako ho ženy nechcú, že nie je až taký odpudivý a mal pravdu nebol až taký strašný a ja som mu nevedela povedať, že prečo to tak je (možno to bolo aj tými pivkami vo mne). Vážne niekedy nás ženy nechápem podľa čoho si vyberáme mužov. Ale utešila som ho, že určite sa jedna žena nájde čo ho bude chcieť.Typ č.2 je presný opak typu č.1. Výstredné oblečenie, sebavedomé (niekedy až moc) vystupovanie a veľa hrdosti na svoju mužnosť. S týmito typmi sa tiež stretávam už na spomínaných párty. Týto muži ma teda zatiaľ tiež ešte ničim nezaujali hádam len tým, že dokážu za jeden večer obehať toľko žien, že mužom typu č.1 sa o tom ani nesníva. Ženám by som tento typ doporučila len vtedy, keď sa potrebujú vytancovať, zabaviť. Pozor veľmi nebezpečna je komunikácia s týmito chlapmi :)Pár typov mužov by som zhrnula do takého malého celku, a ten sa delí na mužov starších odo mňa, o dosť starších. Týto sú pre mňa osobne tiež nepoužitelní. Potom sú to muži, ktorých vnímam len ako otcov rodín, ktorí chodia do práce majú mozoľe na rukách a doma najskôr zdrbu ženu, otvoria pifko a kukajú na futbal. To tiež nemusím. A potom muži, ktorých som stretla, ale z nejakého dôvodu som ich nikde nazaradila.Typ č.3 je muž sympatický, inteligentný, vtipný, niečo medzi č.1 a č.2, dosť tolerantný voči ostatným mojim známym (s peknými mužnými rukami a hrudníkom, poznámka autora :)) Proste chlapi, ktorých som ešte nestretla. Ženy keby sa vám to podarilo dajte vedieť!Typ č.4 sú kámoši. Mám ich veľmi rada, nezáleži mi na tom ako vyzerajú hlavne že si s nimi rozumiem a pomôžu mi keď treba. A dajú sa im odpustiť nejaké tie povahové črty pretože ako som už napísala mám ich rada a chválabohu stretla som ich zatiaľ dosť (dokonca viac ako kamošiek)Typ č.5 by mal mať č.1 pretože je to môj tata. Mám ho rada a je to môj vzor. Obdivujem ho za to že ma spolu s maminou vychovali a že je zo mňa teraz to čo je :)A ešte na záver to najlepšie... je tu aj typ chlapa ktorý by mal mať č.2 ale toho vám nebudem opisovať lebo by to bolo nadlho a stačí že ho poznám ja a som rada že je a že som ho stretla. Ak by vás napadol ešte nejaký typ, napíšte mi rada sa oboznámim...

Michaela Lúčanová

Michaela Lúčanová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Žena. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu